Totul despre carti

Dragii mei, in sfarsit pot sa va spun despre supriza pe care v-am pregatit-o in acest an minunat. Este vorba de un proiect numit Totul despre carti unde veti afla foarte multe lucruri noi si interesante. La aceasta ora pot sa spun ca jumatate din site e gata. Mai am de lucrat putin la el pana sa il lansez oficial. Pana atunci va las adresa blogului si sper din suflet sa il dati mai departe. Sa stie toata blogosfera de lumea minunata a cartilor!
V-am pupat:*
Totul despre carti

4 gânduri despre „Totul despre carti

  1. Foarte interesant noul proiect, si intr-adevar o surpriza placuta pentru devoratorii de lectura, dar si pentru cei ce abia se apuca de acest „sport de performanta”. Abia astept sa fie lansat oficial! Dar pana atunci, multa bafta!

  2. Multumesc din suflet! Poti sa il urmaresti de pe acuma, am mai pus articole azi si o sa pun zilnic. In seara asta il termin si va fi lansat oficial! Daca iti place poti sa dai mai departe linkul, sa afle si altii!

    • Am inceput deja sa citesc articolele, si mi se par foarte interesante. Prietenii mei au primit deja un mesaj cu linkul si voi continua sa-l distribui atat cat va fi nevoie. Cu cat sunt mai multi cu atat mai bine. Sau cum spun englezii, the more the merrier!

Lasă un răspuns

