Un blog si o poveste noua

Dragii mei, iata ca a venit vremea surpizei mele. In sfarsit pot sa va spun despre ce e vorba! Am un proiect pe care vreau sa vi-l prezint si care mi-e foarte drag. Alaturi de doi prieteni si de iubitul meu am inceput sa facem un serial pe nume Divertismentii. Acesta va aparea pe internet o data la doua-trei luni. Insa pe blogul lui vom scrie aproape zilnic texte umoristice originale, poze haioase proprii si vedem noi ce ne mai nascoceste mintea despre umorul din Romania. Blogul il puteti accesa aici: Divertismentii Va asteptam cu drag si bineinteles cu gura pana la urechi!

Lasă un răspuns

