Azi e ziua cea mare!

Dragii mei, azi e ziua lansarii cartii mele de poezii „Razboi cu sufletul”. Va astept la ora 16 la sediul PSD vis a vis de Biserica cu Luna din Oradea! Va fi prezenta prietena mea scumpa Alexandrina Chelu care va si canta.Cateva cuvinte despre carte si despre mine le va spune distinsul domn Lucian Munteanu caruia ii multumesc din toata inima. Voi vorbi si eu si voi citi doua dintre poeziile mele. Asa ca va astept azi dragii mei sa ne bucuram impreuna de lansarea unui nume in literatura, un debut pe care il astept din 2007. Va iubesc si va multumesc ca sunteti alaturi de mine.

3 gânduri despre „Azi e ziua cea mare!

  1. Felicitări!
    Este o adevărată încântare pentru sufletul unui scriitor să-și țină în propriile palme gândurile și cuvintele…
    Lumina gândului bun și iubirea să vă călăuzească mereu pașii prin viață!
    Cu aleasă prețuire,
    Simina Silvia Șcladan

  2. Pingback: Razboi cu sufletul de Ioana Dumitrachescu

Lasă un răspuns

