Cartea mea a venit

Dragii mei prieteni! Azi a venit cartea mea cea draga de la editura. Foarte curand o sa am lansarea, pe la inceputul lui februarie. Trebuie sa va spun ca sunt foarte fericita pentru ca in sfarsit imi vad visul implinit. Din anul 2007 astept minunea asta!
In alta ordine de idei, saptamana asta Romania a fost pe strada. Nu vreau sa va plictisesc cu chestiile astea, vreau doar sa va spun, cine are timp si iubeste macar putin aceasta frumoasa tara a noastra, sa vina cu noi. Eu am mers zilnic la manifestarile facute in Oradea. Mie imi pasa de viitorul nostru! Nu stim daca vom rezolva suta la suta ceva insa stim ca nu ne vom opri aici. Romania are nevoie de noi! E o tara prea frumoasa ca sa permitem unor conducatori nesimtiti sa mai fure din ea. Pana aici! Acum e timpul nostru.
V-am pupat si o sa va tin la curent cu data lansarii cartii mele! Cine nu poate veni la lansare ii anunt ca pot cumpara cartea direct de la mine. Costa 15 lei. Doar sa imi spuneti adresa si eu vi-o trimit!
Va iubesc si aveti grija de voi!

5 gânduri despre „Cartea mea a venit

  1. Felicitari!!!! Imi pot imagina ce este in sufletul tau.
    Am cateva carti orimite cadou de ziua mea, dar urmatoarea este a ta. Sustin contemporanii.
    Sper sa fiu in pielea ta, candva.

Lasă un răspuns

