M-am decis ce vreau de la viata

Dragii mei,
Acum cand scriu ma gandesc foarte mult la voi,scumpii mei cititori. Ma gandesc ca astepti sa scriu mai des, sa vedeti ce mai poate mintea mea sa imi spuna, ce idei imi da. Vreau sa va spun ca m-am hotarat ce vreau sa fac in viata. Vreau sa fiu o scenarista si o scriitoare! Iar pe langa aceste meserii mai vreau sa va ajut pe voi dragii mei. Ma veti intreba cum? Pai, simplu. M-am hotarat sa mai fac un blog in care sa scriu despre cum puteti avea succes in viata, cum puteti trece peste bolile care va macina, cum sa ganditi ca sa aveti succes. Am o gramada de carti pe subiectul asta, am citit foarte multe incat e timpul sa va ajut si pe voi iar in acelasi timp ma ajut si pe mine. Daca o sa va placa si o sa ma cititi si pe blogul destinat dezvoltarii personale, am sa va fac si un ebook gratuit unde am sa scriu mai multe. Dar asta cu timpul. Deocamdata am sa incerc sa scriu zilnic aici dar si pe celalalt blog pe care il voi anunta maine. Va pup si va iubesc!

Un gând despre „M-am decis ce vreau de la viata

  1. Frumoase ginduri si intentii .Va felicit pentru initiativa de a da ce este mai bun din noi .Este un inceput si sper sa cresteti mari !
    Cutoata sinceritatea !
    Mihai -Cluj;

Lasă un răspuns

