Un an nou incepe

Incepe un an nou, 2011 se termina…dragii mei, a fost un an foarte urat pentru ca mi s-au intamplat multe lucruri urate si tragice. L-am pierdut pe taticul meu drag de care mi-e foarte dor 😦 am trecut prin niste experiente foarte urate insa s-au intamplat si cateva lucruri frumoase, am terminat un volum de poezii (primul din cariera mea de scriitoare, desi nu l-am lansat inca) si am cunoscut iubirea adevarata. In schimb am pierdut o prietenie (cainele meu Adonis) si un tata dupa care sufar foarte mult.
Pentru anul 2012 imi doresc ca visele mele sa se implineasca! Imi doresc sa ajung o scriitoare mare pe care sa o cititi cu drag, dragii mei. Imi doresc ca relatia mea sa fie cat mai frumoasa, imi doresc sa cunosc alte experiente mult mai frumoase. Imi mai doresc sa am in sfarsit casa mea de vis.
M-am gandit si in anul care vine voi scrie mai des si am sa va ajut cu anumite lucruri, va fi o surpriza, pe care am sa v-o spun cat de curand!
Va pup dragii mei si va doresc un an nou fericit cu multe impliniri, bucurii si cat mai multe experiente frumoase. Va imbratisez si va iubesc!

4 gânduri despre „Un an nou incepe

  1. La multi ani,Ioana! Iti fac aceasta urare la inceput de an si pentru onomastica…Imi doresc din suflet sa ai liniste sufleteasca,sanatate multa,sa reusesti sa depasesti aceasta pierdere,iar bunul D-zeu impreuna cu tatal tau(de acolo de sus) sa-ti faca posibila realizarea viselor.Sa ai parte de toata fericirea din lume alaturi de persoana draga si de restul familiei.Cu drag te imbratiseaza o cititoare a blogului tau.
    Mella

  2. La Multi Ani! Iti multumesc din toata inima! Sa ai parte de tot ce iti doresti, multa sanatate, fericire si implinirea viselor.Iti multumesc pentru cuvintele frumoase si pentru ca imi citesti blogul. Curand o sa am si o lansare de carte. O sa anunt eu cand! Te pup:*

  3. Pingback: Euro Trip Viena 2011-2012 « Cosmin Stefanescu's Blog

  4. Pingback: Euro Trip Viena 2011-2012 (1) « Cosmin Stefanescu

Lasă un răspuns

