Razboi cu sufletul

Stiu ca n-am mai scris demult si poate ca ati si uitat de mine insa acum revin si am multe noutati. In primul rand vreau sa imi cer scuze ca n-am mai onorat prezenta pe blogul acesta dar din pacate s-au intamplat foarte multe. Un dezastru e cel al pierderii tatalui meu cel drag si scump care ne-a parasit pe data de 25 octombrie 2011 la doar 4 zile inainte de a-si sarbatori cea de-a 52 aniversare. Te iubesc tata drag si mi-e foarte dor de tine!!
Vreau sa va mai spun ca prin luna decembrie voi avea prima mea lansare de carte, un volum de poezii numit „Razboi cu sufletul”.Am sa va tin la curent cu acest lucru de inadata ce voi avea mai multe informatii. Deocamdata cartea mea e la scumpa mea prietena Alexandrina Chelu care imi va scrie prefata.
Pana una alta, am schimbat fata blogului si am sa va pun aici doua dintre poeziile din cartea mea. Sper din suflet sa va placa!

ECOU DE TOAMNĂ

Toamna şi-a extins grădina
Chiar acum plouă afară
Iar în sufletul meu cerne
O rouă de lacrimi.

A învins vântul şi-n casă
Tot mai mult el suflă peste noi,
Vremea s-a tulburat, norii sunt negri
Iar soarele a apus în doi.

Tăcerea s-a rupt, egoistă e viaţa
Când face ce vrea din noi.
Neputinţa e mare, doare şi iubirea
Când nu ştii ce urmează apoi.

Şi lăcrimezi, poate ai vrea
Să mai rămâi aici o clipă
Timpul însă, nu te iartă,trece uşor
Şi nu îţi oferă şansa, unui viitor.

Toamna vine, toamna pleacă
Tu mai stai puţin pe loc,
Cât ai vrea, ca să nu treacă
Şi să nu îţi spună stop.

Dar nimeni nu te ascultă,
Trist priveşti cum trece.
Vremea te-a trădat, din nou
Iarna vine, iar eşti rece.

RĂZBOI CU SUFLETUL

Nu, nu mai vreau să simt
Încetează şi lasă-mă să mă mint
Nu, nu vreau să mai suferi
Şi neîncetat să plângi
Suflete!
Înţelege că totul e doar o iluzie
Când iubim suntem cuprinşi de o confuzie
Iar ne-am certat! Şi ce dacă?
Mâine va veni o zi mai frumoasă
Nu contează cât de multe vorbe rele s-au spus
Contează ce simţim în acest moment
Şi nu vreau ca despărţirea să ia locul iubirii
Nici să mai stau şi să plâng în neştire
Încetează!
M-am săturat să îţi tot explic
Totul e doar o pierdere de timp
El nu te înşeală, el e lângă tine
Nu vorbeşte cu alta, te iubeşte pe tine
Suflete, dacă nu poţi să crezi asta
Spune-mi şi încerc să rezolv eu năpasta
Dacă tot pe una o ţii
Înseamnă că e inutil a mai gândi
Deja e prea de tot, m-am săturat
La cât de multe lacrimi am vărsat
Nu, nu mă doare, nu, nu mai simt nimic
Pe el vreau doar să îl văd fericit
Şi în plus de el mă leagă atâtea amintiri
Tu ştii cât de mult l-am aşteptat să vină
Încetează să plângi, sufletul meu drag!
Toată suferinţa în două o sparg.
E gata? Te-ai convins? Uite, mă strânge în braţe
Şi îmi spune că mă iubeşte şi mă sărută încet
Vezi? Nu trebuia să suferi, suflet cald şi bun şi bleg!

3 gânduri despre „Razboi cu sufletul

Lasă un răspuns

