Vand ca sa pot lansa

Comanda acum cele doua carti electronice scrise de mine, „Crima in pozitie de offside” si „Lacrimi de ingeri (dincolo de viata) la pretul de doar 10 lei amandoua!

Si asta pentru ca am mare nevoie de bani ca sa le editez si sa le fac carti adevarate. Ajuta o tanara scriitoare sa isi vada visul implinit! Ce e mai frumos pe lume decat sa iti vezi visul implinit?

E munca mea dar in tara noastra nu exista ajutor pentru tinerii scriitori.

Va multumesc ca sunteti alaturi de mine si ca ma ajutati!

Banii se trimit prin banca ING in contul: RO69INGB0000999902327960

Sau puteti plati instantaneu folosind paypal:

Numele meu e Ioana Dumitrachescu.

Primii 30 de cumparatori vor primi GRATUIT un Ghid de Viata care va va ajuta in momentele foarte grele.

Dupa ce ati trimis banii, imi trimiteti la adresa de email: scriitoarea_ioanadumitrachescu@yahoo.com  dovada platii dvs si eu va trimit cartile!

Va multumesc si va astept!

Toti cei care cumparati cartile electronice veti fi invitati speciali la lansarea primei mele carti LACRIMI DE INGERI plus multe alte surprize!

Si nu uitati, dati 10 lei si ajutati remarcarea unei tinere scriitoare!

Un gând despre „Vand ca sa pot lansa

  1. Pingback: Ajutati o tanara scriitoare

Lasă un răspuns

