Concurs de romane politiste

Particip la concursul de romane politiste organizat de Romanian Crime Writers Club si Crime Scene Publishing.
Deocamdata, mai am vreo 11 capitole si sper ca pe 1 octombrie 2010 sa il trimit.
Nu pot sa va spun despre roman pentru ca vreau sa fie o surpriza pentru toata lumea!
Mai multe detalii despre acest concurs gasiti aici: Concurs romane politiste

3 gânduri despre „Concurs de romane politiste

  1. multumesc Denis, eu am inceput romanul pe 6 septembrie si mai am de scris vreo 6 capitole dar le termin pana pe 1 octombrie 🙂 Defapt le termin vineri. Pentru ca scriu cate 2 capitole pe zi. Iti doresc si tie mult succes! Eu am mari sperante in acest concurs!

  2. „Natura moarta cu sevraj”, „moartea cu dobanda”, „Caviarul cainelui de lupte”, „Beduinul atomic”, acelea sunt adevarate romane politiste, dar autorul nu a decazut in asemenea hal, incat sa participe la concursuri degradante ca acestea. In materie de romane politiste romanesti, jocurile sunt facute dinainte, si Piata este acaparata de cativa autori care-si pastreaza bine locurile fruntase.

Lasă un răspuns

