Planuri, planuri, planuri

Dragii mei, stiti ca v-am spus de cartea mea, cea demult scrisa: Lacrimi de ingeri (dincolo de viata). Ei bine, ar avea sanse sa vada lumina zilei dar pentru asta as avea nevoie de sponsorizare :(. Oricum am sa caut pana am sa gasesc.

Am facut si un forum al scriitoriilor unde sa invatam impreuna tainele scrisului si asta dupa o carte americana numita: Learn to write fiction for dummies. Eu acum incep sa citesc cartea si am sa va impartasesc si voua, aici dar si pe forum despre asta. Adresa forumului este: http://scriitorii.myforum.ro

Va astept in numar cat mai mare!

Pe langa asta vreau sa incep sa scriu un roman politist! Mai multe detalii o sa va dau in curand! V-am pupat:*

2 gânduri despre „Planuri, planuri, planuri

  1. Pingback: Planuri, planuri, planuri - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Poezie cu subînțeles – Sânge balcanic (132) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

Lasă un răspuns

