M-am indragostit de scris!

Am revenit azi ca sa va spun cum se va desfasura posturile din blogul meu.
In primul rand, am doua suprize! Doua romane online pe care le voi scrie timp de 2 luni de zile, in fiecare saptamana.
Vinerea si lunea veti citi cate un capitol din romanele mele pe care le voi scrie pe blog.
In restul saptamanii veti citi asa:
– Martea: poezie,
-Miercurea: povesti pentru copii
-Joia: proza scurta din diverse domenii
-Sambata: ganduri despre romanul meu lacrimi de ingeri (dincolo de viata)
-Duminica: particele din viata mea
Surprizele vi le spun intr-un post mai tarziu! V-am pupat

2 gânduri despre „M-am indragostit de scris!

  1. Pingback: M-am indragostit de scris! - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

