Campionat de vise

Ma reculeg dupa o furtuna deasa
Eu miliardara, eu imparateasa
Suspin
Vreau o alta mangaiere
Vreau sa cada peste mine
Valuri mari de zile bune
Aprind televizorul,
Aceleasi banale emisiuni
Dar niciuna in care sa gasesti
O idee despre cum sa faci minuni
Incepe campionatul, pentru o luna de zile
Suntem cu totii acolo
Ne pricepem la tot
Ne enervam cand altii reusesc sau nu fac tot
Un gol, alt gol si ne strangem in brate
Pacat ca Romania e asa departe
Pacat ca nu avem nici cea mai mica sansa
Sa demonstram ca idealul e la noi acasa
Campionatul a inceput, nu e timp de povesti
Privirea spre ecran, si sufletul spre cele ceresti!

4 gânduri despre „Campionat de vise

  1. Buna.

    Mi-ar face mare placere, daca mi-ai lasa cite-o parere referitor la articolele mele de pe blog!

    smartbut.repetent.ro
    Mersi anticipat!
    Neaparat intorc gestul!:)

Lasă un răspuns

