Vreau sa incep o afacere

Buna dragii mei!
M-am gandit ca daca stau acasa nu rezolv nimic in viata. De asta am tot rasfoit ofertele de pe internet. Mi-a venit o idee care nu e prea des utilizata. Daca tot imi place sa scriu, m-am gandit sa ma ocup de o afacere cu carti personalizate pentru toate varstele. Am vazut pe net ca nu prea sunt carti personalizate pentru adulti. Ma refer la o carte unde sa fie imprimate poze, text din viata oamenilor. De exemplu pentru o nunta, e un cadou frumos. Cu poze profesioniste si un text foarte bun, o asemenea carte ar fi un cadou minunat! Dar pentru asta as avea nevoie de cateva sfaturi. Cam de cati bani ar trebui sa dispun pentru a demara o astfel de afacere? Ce trebuie sa fac? Am nevoie de un sfat sau chiar de ajutor! Va multumesc si astept parerile voastre!

2 gânduri despre „Vreau sa incep o afacere

  1. Pingback: Tezaur – Sange balcanic (91) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  2. Cea mai buna afacere e aceea in care investesti banii altora. La fel si in cazul de fata… Ai gasit clientul, incasezi onorariul in avans, cumperi hartie, platesti fotograful, platesti tehnoredactarea (in caz ca nu te pricepi tu) copertile si legarea cartii iar, daca iti ramane ceva, acela e profitul, sunt banii tai. Ei bine, pentru asta trebuie sa cunosti piata si sa le poti face pe toate cat mai ieftin. Nu-i simplu dar merita sa incerci.

Lasă un răspuns

