Renunt!

Imi pare rau sa va spun dar nu voi mai scrie romanele mele pe blog. Am idei bune si nu as vrea sa mi le ia cineva. Din cauza asta prefer sa le scriu si apoi sa le dau la o editura si sa ajunga vandute decat sa le scriu aici si apoi sa vad cartea mea si alt autor. Sper sa ma intelegeti! Oricum, voi mai scrie cate un post in fiecare zi despre ideile mele si stilul meu de viata. Cate o poezie sau o povestioara etc Dar mai mult nu….chiar imi pare rau…renunt 😦

10 gânduri despre „Renunt!

  1. cred ca este o idee foarte buna, doar in cazul in care intr-adevar doresti sa scri un roman.
    Altfel, „arta este facuta sa circule”, dupa cum spunea un prieten de-al meu si daca altii posteaza ceea ce scri tu ar trebui sa te bucure … ai avea un numar mult mai mare de cititori.
    Suuces cu romanul pe care vrei sa-l scri.
    Ai talent.E pacat sa-l irosesti.

  2. Va multumesc pentru gandurile frumoase. Chiar nu mai are rost sa continui pt ca asa nici cititorii nu mai inteleg nimic si chiar si eu ma pierd in scrierea personajelor si a intamplarilor. Sa scrii 4 romane in acelasi timp e greu. Mai bine pe rand. Unu si bun! Oricum le voi scrie pe toate asa incet. Da macar sa scriu unul si sa il lansez, apoi altul si tot asa. Ma bucur ca ma intelegeti! Va pup si va mai astept pe blogul meu pt ca oricum de postat tot voi mai posta ceva. Multumesc!

  3. nu trebuie sa scrii romane intregi, poti sa mai postezi din cand in cand cate un fragment:) Eu promit ca n-o sa fur ideile (poate o sa ma „inspir” numai din cand in cand:))
    O dimineata placuta..

  4. Draga Ioana,

    Da-mi voie sa imi dau si eu cu parerea, ca de la un scriitor aspirant la altul.

    Nu trebuie sa renunti. Chiar nu trebuie. Pe cuvint ca nu trebuie. Nu stiu daca stii, dar nu toti scriitori incep cu un roman fluviu dintr-o data :). Sint doar citiva care au iesit brusc si au uluit lumea. Dar astea sint cazuri rarisime.

    De ce?

    Pentru ca in scris, la fel ca in orice altceva, talentul nu e totul. O bucatica de proza buna sau poezie e, da, ai ghicit, 1% transpiratie si 99% transpiratie ;). Oricit de mult talent ai avea, oricit de multe idei bune ai avea, nu e suficient :(.

    Trebuie sa iti construiesti un stil al tau, sa cristalizezi gindurile tale (sau ale altora) intr-un anumit ritm doar al tau, distinct, unic, propriu, irepetabil si inconfundabil. Iar asta, crede-ma, nu se face batind din palme.

    Daca iti place intr-adevar scrisul (si nu am motive sa ma indoiesc) de ce nu incerci citiva pasi mai micuti? Asa, de proba. Nu trebuie sa incepi cu romane (4 romane?!?! ce-sti copil?!). De ce nu incepi cu niste povestioare? Asa, de antrenament. De amuzament si de pantomima. Ca si cum doar te-ai face ca scrii. Nu trebuie sa aiba nici inceput, nici sfirsit, nici cuprins. Nici macar logica. Trebuie doar sa fie un fragment de poveste. Si atit.

    Nenea ala de a scris Dune, Herbert parca, a gindit la cartea lui vre-o 6 ani. Si rezultatul il stim cu totii :).

    Ai tot sprijinul nostru. Mai ales ca ai o expunere blogaristica de invidiat ;).

    Succesc,
    Claudiu

  5. Multumesc frumos Claudiu de cuvintele frumoase dar cred ca nu ai inteles la ce m-am referit. Nu am zis ca nu o sa mai scriu, Doamne fereste! Asta stiu sa fac si asta voi face in continuare, insa nu voi mai scrie romane intregi pe blog. Asta spuneam eu. Probabil voi scrie mici fragmente cum i-am zis la Paul.
    Dar in rest, nu am sa scriu romane intregi aici, nu fiindca mi-ar fi greu, ci pt ca risc sa ma fure cineva.
    Toate cele bune si multumesc de comentariu!

Lasă un răspuns

