Poezii

1. Doare

Ma inund langa sticle si borcane goale

Cad peste ele, imbatata de mirosul unei flori

Ma doare trupul, tot ce e al tau ma doare

Caci ce e al meu s-a rupt demult

Ma revars in nemaigasite valuri

Pline de iubire magica si Divina

Unde e eternul din mine sa te vada?

Dar nemurirea ta pitica?

Te doare? Tipi? Loveste-ma cat poti

Te aud in gand cum ma injuri de Sfinti

Desi te-am iubit la fel de mult urasc acum

Aceasta iluzie pierduta-n fum

2. Pierderea

Am pierdut si ochii mei frumosi

Caci de atata durere au preferat sa ramana la tine

Si bratele mele gingase te tin strans in timp ce mananci

Nu te lasa sa inghiti painea cea de toate zilele

Mainile mele te mangaie usor si cand vrei sa mergi la dus

Parca nici nu poti sa lasi apa sa curga, de o teama pierduta

Poate ma vezi langa tine desi sunt cam invizibila

Tot corpul e la tine doar sufletul arde mocnit

Intr-o balta de iubire.

3. Poate intr-o zi

Ce vrei de la viata? Bani, fericire, iubire?

Nu sunt eu de ajuns?

Vrei flori de vis si isterie?

Poate alta sa iti dea mai multe ca si mine?

Frumusetea sta intr-o stea

Si o prinzi de par, iubire

Impacata sunt, poate intr-o zi ma vei alege pe mine

Urata sau murdara

Goala sau plina de pacate

Neagra de furie sau alba de iubire

Nu conteaza cum, sunt doar eu!

Calitatile si defectele se pierd cand rabdarea intervine

Si asteptarea ia sfarsit

Intr-un parc cu un ideal mocnit

Un gând despre „Poezii

Lasă un răspuns

