Bine am revenit!

Da, da, dragii mei, m-am gandit sa revin si sa mai scriu si eu cateceva pe acest blog. Doarece a aparut o alta iubire in viata mea (te iubesc Dany:X) si a plecat cea veche(bye bye Cristi) m-am gandit ca acest blog sa fie doar cu scrieri de-ale mele. Si o sa incep cu un roman chic pe nume „Jurnalul unei fitoase”. Fiti cu ochii pe acest jurnal, in curand, primul capitol! Atentie, respectati-mi, dreptul de autor! Deoarece vreau sa fie un roman adevarat, va fi lansat doar pe internet si cand voi termina cele 40 de capitole, le voi pune in Word sau Pdf si o sa fac lansarea oficiala unde fiecare va putea sa aiba cartea in format electronic de pe internet. Mai am in plan si lansarea unei carti adevarate „Lacrimi de ingeri (Dincolo de viata)”. Ca sa exersez scrisul si pentru ca imi place foarte mult sa fiu originala, voi avea aceste proiecte. Cui ii place cum scriu, ma va citi. Pe curand! Si ca sa nu fiu rea, o sa scriu si pe blog, ghidurile de viata pe care le-am publicat in revista „zile si nopti”. V-am pupat:*:*

Lasă un răspuns

