Blogul primei mele carti

Azi m-am gandit sa va arat la ce lucrez eu de zor! Pe langa articolele din revista de timp liber „Zile si nopti”, imi refac romanul care l-am inceput acum 2 ani, si anume „Lacrimi de ingeri(dincolo de viata) unde e vorba despre iubirea pana sus in cer. Daca sunteti curiosi puteti citi primele doua capitole ale cartii mele, chiar as vrea sa imi spuneti ce parere aveti despre ea. Chiar daca inca e devreme. Sper sa o termin pana la timpul limita impus de mine, adica 2 noiembrie si apoi trec la corectat. In luna decembrie as vrea sa o lansez. Va doresc lecturare placuta! deci dati click aici: Blogul cartii mele

Lasă un răspuns

