Tablou de iubire

Intr-o lume in care doar eu mai cred

Ai aparut si tu

Si amintirile cele vechi se sterg

Pe o foaie de caiet, am un vis intreg

Ti-l daruiesc doar tie

Suflet drag si cald si drept

Ai venit cand nu mai credeam

Ca voi apuca acest moment

Esti ratiune,esti simtire, esti un tot complet

Exact cum mi-am inchipuit

Te-am pictat pe un tablou

Mult prea vechi si prafuit

Ti-am desenat si fruntea si ochii tai senini

Ti-am facut si un portret, in care dulce mi-ai zambit

Si cand te-am vazut sosind, nimeni nu a mai contestat

Esti chiar tu, baiatul pe care mi l-am imaginat

Pe o foaie de hartie, pe un colt de vis uitat!

Un gând despre „Tablou de iubire

Lasă un răspuns

