Fotbal sau dragoste?

Desi sunt o persoana sentimentala si imi place sa scriu profund si sa ajunga la sufletul cititorului,mi-ar placea sa fiu o jurnalista sportiva si de monden.Sa nu ma intelegeti gresit.Mi-ar placea sa scriu articole profunde despre fotbal si monden, sa ajunga si cititorul sa inteleaga ce e in sufletul personalitatii respective.Stiu,asa ceva nu a mai fost pana acum, dar e timpul sa revolutionam jurnalismul! Pana la urma,fiecare scrie cum simte,iar eu daca ar fi sa merg la un meci de fotbal as scrie ceva de genul:

„Fc Bihorul avea o sansa foarte mare de a marca dar norocul nu le-a suras.In sufletele lor doar ei stiu ce simt.O tristete mare care nu poate fi descrisa in cuvinte.Vroiau sa marcheze dar probabil nu au fost foarte bine motivati.Un sportiv trebuie sa fie motivat,sa isi spuna mereu:eu inscriu! Si astfel va ajunge sa inscrie cu adevarat.Dar poate vom avea un mai mare noroc etapa viitoare.Unde,incalziti de acelasi soare,impreuna cu adevaratii suporteri vom scrie o legenda.De suflet!”

Sau ceva asemanator.V-ar placea sa vedeti asa ceva in sport? Parca altfel e cand citesti cu mai mult sentimentalism.Pentru ca pana la urma tot ce conteaza in lume e dragostea.Nici banii nu te fac mai fericit,decat iubirea.Si daca scrii,plin de entuziasm si de dragoste si cu o sensibilitate iesita din comun,sunt sigura ca reusesti sa intri in sufletul oamenilor drept un jurnalist de valoare.Nu v-ati plictisit sa cititi aceleasi cronici? Aceleasi cuvinte? A marcat,a ratat, a fost corner, a fost out, a fost hent,etc. Eu sincer da.Si daca ar veni cineva sa scrie o cronica sau un articol despre un meci cum am dat exemplul de mai sus, poate si suporterii ar incepe sa fie mai entuziasmati.

Chiar vreau sa scot Oradea la aer, pe stadion, intr-o sambata.Sunt curioasa cati ar veni. Mai mult de 1000 as vrea. 2000,3000 cat mai multi sa fim si sa vada si domnul primar cat suntem de uniti,noi oradenii.Si bineinteles, eu sa fiu jurnalista sportiva si sa scriu cu entuziasm cum am vazut eu meciul.Sa fac o relatare de zile mari.Ce ziceti? V-ar placea?

2 gânduri despre „Fotbal sau dragoste?

  1. Uite un pont, pe care orice jurnalist il stie (trateaza-l ca pe un sfat, nicidecum ca pe o critica) : Dupa orice semn de punctuatie ce termina o idee si incepe o alta (punctul,virgula) se lasa spatiu, pentru ca un eventual cititor sa poata deslusi mai bine ideile din articol.
    Legat de ce ai scris mai sus, sentimentalismul merge bine la femei. Nu cred ca barbatii vor avea rabdare sa citeasca texte cat de cat lacrimogene si induiosatoare. Ei cauta fapte precise, gen minutul si golul. S-ar putea sa se plictiseasca dupa primele 2 fraze si sa renunte sau sa caute in alta parte lucruri exacte. Da, stiu…din punctul unei femei e monoton sa citesti ca X a dat gol in minutul 21 sau ca portarul a aparat extrem de bine. Tocmai de-asta fotbalul e destinat barbatilor si mondenul femeilor. Atat la privit, cat si la citit sau scris. Pana la urma, fiecare e cu domeniul lui, nu? Fotbalul cu dragostea nu se impaca deloc, tocmai de aceea un mix intre cele doua ar fi total nepotrivit din punctul meu de vedere.
    So, pana una alta, te salut si sper sa citesc(citim) articole din ce in ce mai bune! Cheers 🙂

  2. cand incepi :))):> sigur ca ne-ar placea…ce vreau eu de la tine .. la fiecare meci un scurt rezumat sentimental …nu corner mare ocazie … mult succes;)

Lasă un răspuns

