Scrisoarea 5

Bebe iubit,

Ce ai facut? De ce m-ai tradat? Nu stii oare ca sufletul tau e bun si altii nu il lasa in pace? Nu inteleg, de ce cand totul era bine,a trebuit sa apara aia iar.Ea nu te cunoaste mai bine ca mine.Nu te iubeste mai mult ca mine! Mi-ai distrus sufletul,chiar daca poate nu e vina ta, ti-am mai zis:baietii sunt baietii…femeile sunt …. da, nu vreau sa supar pe nimeni,dar daca fufele nu s-ar baga in seama cu baietii, ei nu ar mai insela.Si scuze daca ranesc pe cineva.Nu ma refer la toate fetele.Ci la cele pitipoance si … care nu au ce sa faca decat sa se dea la baieti.Tu esti al meu,e clar? Si daca aia nu intelege am sa o trag de cap si am sa o ciufulesc pana nu mai vede bine.Nu se poate ca una grasa ca aia sa distruga o poveste asa frumoasa de iubire.Nu accept asa ceva! Deci,sa te lase in pace daca nu vrea sa fie mai rau.Te iubesc bebe si huo la fufe! Nu le suport!!

4 gânduri despre „Scrisoarea 5

  1. sa-ti zic:))..pitipoancele eu le numesc maidaneze:)) sau prepelitse si nu le suporttx(

    de ce nu se pot uita la baieti singuri:-w

    dar iti dau un sfat:-s..daca vrei sa l pastrezi nu te cobori la nivelul pitipoancelor:-s

    fii doar tu si el..fara ele..da stiuu ca e greu app imposibil..dar o sa reusesti:*

    good luck

    p.s:st doar o fata care a avt d a face cu pitiponcex(

  2. Eu… Am pus punct… Unei relatii de app 2 ani pentru asta… Adica ceva de genu… :(… TAke care of u and him… Nu te mai supara pentru fufe de genu.

    p.s: Si eu sunt doar o fata care a avut de-a face cu fete/fufe/ pitipoance etc. si din cauza carora… Ma rog sunt la pamant momentan:P. Bafta

  3. DOAMNE!!! Cat adevar exista in cuvintele de mai sus:| Am trecut prin exact aceasi chestie, si e demonstrat… Daca ele nu s-ar baga in seama… nu s-ar mai intampla atatea lucruri triste:(

Lasă un răspuns

