Scrisoarea 4

9 mai 2009

Dragul meu,bebe

Si au trecut clipe, si tot nu am incetat sa te iubesc.Daca ma intrebi de ce? Nu stiu sa iti raspund.A trecut destul de mult timp de atunci si nu te-am uitat,te-am adorat mai mult.Tu cu mine,unde suntem acum? Ce va fi cu noi? Ma gandesc ca daca n-am renuntat pana acum,nici nu o voi mai face.Ramai al meu! Mereu! Nici nu ma gandesc la despartire.Tu esti tot ce am visat vreodata, esti viata mea, esti sufletul meu.Cum as putea sa te las? Soarele poate sa nu mai straluceasca si norii sa vina peste noi intr-una, si apoi sa se adune furtuna, dar stiu ca la sfarsit,soarele va reveni din noi si fericirea va fi totala.Te iubesc bebe! Si te voi iubi si cand nu voi mai fi! Dar pana atunci trebuie sa stam impreuna,sa ne casatorim,sa facem copii….stii tu…iar ei cand vor afla cata iubire zace in noi,ne vor admira.Caci am trecut peste toti si peste toate relele! Mai avem putin de tras! Mai avem putin si vom fi impreuna un timp mai indelungat.Te iubesc,te iubesc! Si acum cand e sarbatoare, si e ziua noastra, iti urez LA MULTI ANI Impreuna! Te ador!

Cu drag,gongutza ta si mami ta Ioana:)

2 gânduri despre „Scrisoarea 4

Lasă un răspuns

