Mereu a ta

Mereu a ta voi fi iubite

Caci altii nu au ce ai tu

Esti trist acum,nu esti langa mine

Dar te simt in vis,esti tu

Mereu a ta voi fi,mai bebe

Si promisiunea o voi respecta

Pentru ca iubesc tot ce tine de tine

Si pentru tot ce esti, mi-esti drag

Mereu a ta voi fi, ingerul meu

Nu ma lasa,mi-e frica acum

Acelasi soare ne incalzeste

Dar nu aceasi ploaie cade peste noi

Privesc iar luna si ii soptesc:

Spune-i la bebe ce mult il iubesc

Si cand o stea iar va cadea

Sa ii dai in dar dragostea mea

Mereu a ta, mereu al meu

Esti parte din mine acum

Iubirea mea si soarele meu

Doar pe tine te vreau mereu!

Lasă un răspuns

