As vrea…

As vrea sa fie iarasi vara

Sa retraim ce-a fost odinioara

Doar tu si eu pe o plaja goala

Si dragostea ne imbratisa a mia oara

As vrea sa fie iar un cer senin

Sa regasim ce am lasat in urma

Soarele cald si nisipul fin

Si trupurile noastre ude in bruma

As vrea sa fie iar ca la inceput

Cand ma iubeai si te iubeam asa de mult

Dar trenul a plecat si am ramas hoinara

Pe lungul drum al vietii,intr-o gara

Vino inapoi,sufletul meu plange

Nu ma lasa,inima mi se frange

Nu iti pasa? Uite ce ai facut

In loc de zambet,o lacrima a aparut

Poate nu ai sa stii cine am fost

Am disparut asa,caci n-are rost

Sa lupt cu mine,mintea mi-e nebuna

Si eu te astept si azi sub clar de luna

Lasă un răspuns

