Scrisori pentru tine

SCRISOAREA 1 3 iulie 2008

Eu aici…tu acolo…vezi? Totul ne desparte dar totusi ne apropie.Poate ca soarele ne vrea impreuna.Ne va arde cu razele lui fierbinti cand vom fi impreuna pe nisipul fin…poate luna ne vrea impreuna,caci ne aduce in ganduri unul pe altul mereu.Poate pamantul ne vrea impreuna,caci ne-a nascut in aceeasi epoca…poate destinul ne vrea impreuna,pentru ca ne-a facut sa ne cunoastem…chiar daca momentan e virtual.Tu stii,dragul meu…ca nu mai am nopti si nu mai am zile…sa nu ma gandesc la tine! Nu exista clipa sa nu te port in gand…nu exista nimic mai frumos decat tine….sper sa nu mai pleci nicicand!! Acum ca ne-am cunoscut,ce mai urmeaza? Stii cum a inceput totul…stii ce frumos a fost…cum iti vorbeam de altii si altii fara sa stiu ca tu erai acela care imi va fura intr-un tarziu inima…si totusi esti tu…esti TU!!! ce frumos… Mai stii..Cristi…cum eram amandoi? Tu intr-o relatie,eu in alta…si totusi ne placea foarte mult sa vorbim unul cu altul.Cand tu erai pe mess dar erai invizibil,imi dadeai Buzz…iar eu cand te vedeam on intram sa vorbesc cu tine. Mai stii cum a inceput?? In 20 octombrie ti-am trimis eu primul mesaj pe hi5…in care ti-am zis: Buna!
Multumesc din suflet pt credit!! Daca vrei mai putem vb pe mess…:) ID-ul meu ii:… ms mult,pupici,papa J si tu mi-ai dat add pe mess…ce frumos… iubirea mea….crede-ma,am ajuns sa iubesc si orasul Constanta doar pentru ca tu,iubirea mea esti din acel oras…Nu pot sa exprim in cuvinte ce mare e dragostea mea pentru tine,dar stiu ca daca tu nu m-ai iubi…m-as pierde de tot…nu as mai fi eu…nu as mai exista!! Te iubesc pana la infinit…nu uita ca esti doar tu….suprema si dulcea mea iubire!!!!

Un gând despre „Scrisori pentru tine

  1. deci nu pot sa cred ce scrii aici , deci traiesti aceeasi poveste de iubire ca a mea , eu sunt din arad , si el din arad :((:(( :X:X:X:X foarte frumoase mesajele , ai un blog SUPERB !! lavy_cs este id meu daca vrei sa mai tinem legatura :*:*:*:* te pwp !! ai grija de tine !! :X:X:X

Lasă un răspuns

