SCRISOAREA 3

Iubitul meu,

Azi m-a apucat un dor nebun de tine,ca in fiecare zi de altfel.Dar nu stiu,simt ca totul e pustiu fara tine.Fara tine nimic nu e la fel ,fara tine nici soarele nu straluceste asa de frumos si arzator.Sincer iti spun, te simt aici…precum simt vantul intr-o dimineata geroasa de iarna.Foarte puternic.

Crede-ma iubirea mea,daca nu era distanta eram cea mai fericita din lume.Si asa sunt fericita ca te-am gasit si nu am sa iti mai dau drumul niciodata…niciodata….Iti dai seama? Doua suflete triste se intalnesc…vorbesc prima data ca si amici…si apoi isi dau seama ca se potrivesc,ca sunt la fel si se completeaza perfect.Si ce urmeaza? Urmeaza o dragoste mare si frumoasa care e mai puternica decat orice.Urmeaza,zile si nopti de durere si dor fiindca suntem atat atat de departe.Ne despart 888 de kilometri…dar nu o viata.Daca tot ne-am cunoscut,mergem mai departe,luptam pentru iubirea noastra.

Pe unde esti oare? E deja seara si de dimineata nu mi-ai mai dat niciun semn de viata.Ba mi-ai dat pe la ora 13 un apel dar de atunci…nimic….sunt foarte ingrijorata pentru tine,sper ca esti bine…ti-am dat apel dar imi zice:pentru un moment abonatul Vodafon nu poate fi contactat.

Sper sa nu ma lasi. Sper sa nu dai inapoi. Sper sa fii aici mereu.

Iubindu-te pe viata, iubirea ta

Ioana

3 gânduri despre „SCRISOAREA 3

  1. Foarte dulci sunt cuvintele, mi se potrivesc perfect mie si iubitei mele scumpe, doar k noi suntem la 600 de km distanta, dar a fost pe aproape 😀

  2. stiu si eu cum e cu dragostea la distanta…iubi meu sta in România eu in Germania 😦
    dar asta e…
    daca va iubiti cu adevarat nu poate nici macar distanta sa va desparte.
    chiar daca e greu si suferiti mult si daca pierdeti cateodata speranta…o sa vedeti ca iubirea voastra merita sa suferiti si ca la sfarsit intr-o zi frumoasa totul va fi bine.
    luptati pt dragostea.

    „a iubi inseamna a suferi si cum multi fug de suferinta putini stiu sa iubeasca”

    pupici

Lasă un răspuns

