SCRISOAREA 2

Scumpul meu,

Azi e vineri.Ar trebui sa ma bucur,caci incepe weekendul si vom putea vorbi mai mult,dar totusi ma intristez fiindca nu esti aici.Nu pot sa te privesc in ochii si sa iti zic: Te iubesc Cristi,tu esti tot ce am mai frumos pe lume! Nu pot sa te strang in brate si sa te alint,nu pot sa te sarut dulce, nu pot sa iti demonstrez cat de mult tin la tine.Poate daca ai vedea ce e in sufletul meu, daca ai privi in ochii mei si ai vedea tristetea din ei cand vad ca nu imi dai mesaj sau apel, daca ai vedea bucuria din suflet cand intri pe net sau iti aud vocea la telefon…

Iubire,azi am fost cam trista.Stii de ce? Pentru ca nu m-am simtit asa de bine si pentru ca ma gandeam ca poate niciodata nu am sa reusesc sa fac ce imi place.Tu stii cat de mult imi doresc sa fac ceva pentru oameni.Sa ii vad ca zambesc,sa ii vad multumiti,fericiti…crede-ma,si eu sunt fericita atunci.Eu nu doresc sa devin celebra pentru bani sau pentru faima,si tu stii foarte bine asta.Multi imi zic, ca am talent,la muzica,la actorie,la scris.Eu nu ma vad asa de talentata.Mai degraba sunt o fata caruia ii place foarte foarte mult aceste lucruri si lupta pentru implinirea lor.Intr-o zi voi straluci…simt eu asta…intr-o zi voi fi acolo,cu tine de mana,pe o scena, eu Julieta,tu Romeo al meu, iar oamenii din jurul nostru vor aplauda cu putere.Va fi ca un vis frumos…dar va fi realitate!! Intr-o zi vom reusi…

Dragul meu,scumpul meu,acum cand iti scriu scrisoarea asta…e ora 9 seara…nu stiu ce tot faci…dar iar te astept pe mess…si tu nu ajungi….inima mi se frange…nici nu ma simt asa de bine…sunt ca o floare ce sta sa se usuce,dar cu speranta ca va veni cineva sa o ude,macar o data.Stiu doar ca esti in sufletul si in inima mea…iar eu…eu sunt in sufletul si inima ta…simt asta iubire…

Iar te astept…te astept….te astept….

Dragostea ta, Ioana

2 gânduri despre „SCRISOAREA 2

  1. doamne ..:O:O de necrezut ce mi se potriveste…
    in primul rand si pe mne ma cheama ioana si pe iubitul meu il cheama cristi si este plecat…si imi este foarte dor de el…si il iubesc foarte mult … deci fiecare cuvant pe care l-ai scris in aceasta scrisoare mi se potriveste…nuj ce sa mai zic pt ca snt foarte mirata…si nu imi vine sa cred ca mai este o ioana si un cristi care se iubesc la fel de mult …

  2. Felicitari…..mii de felicitari…..pentru acesta scurta povestioare.
    Cunosc sentimentul…..o astept de jumatate de an sa vina si nu mai vine……dar eu tot astept…..ce prost sunt nu-i asa?

Lasă un răspuns

