Eu si el si tu…partea a 2

-Victor e prea tarziu…ti-am zis.Tu ti-ai batut joc de mine,imi pare rau….ziceai ca iti cauti tu fete mai frumoase in Constanta si…

-Aia a fost atunci.Prezentul conteaza

-Dar eu m-am indragostit de Cristi.Da-te te rog la o parte.Nu vreau sa te mai vad.

Nu stiu de unde am avut puterea de a spune asa ceva.Candva,el era totul,azi nu mai e nimic.Am plecat de acolo cu Cristi de mana.El era fericit.Ceilalti doar mirati.Iar Victor…nervos. Am mers la garsoniera inchiriata si am facut un dus.Eu eram obisnuita ca dimineata sa am un program de gimnastica,si de ingrijire a tenului.Astfel ca, Cristi m-a lasat cateva momente singura.Dupa ce am iesit de la dus,Victor ma astepta pe pat.

-Ce e cu tine aici? Ti-am zis ca….

-Si eu ti-am zis ca m-am indragostit de tine…Mai vreau o sansa!

-In iarna nu erai asa…ce te-a schimbat?

-Frumusetea ta! Nu stiu…esti altfel,complet schimbata

-Pai da….ti-am zis ca o sa ma schimb.Si tu ai zis ca nu crezi,ca nu am cum…

-Nu te-am crezut in stare…

-Interesant,nimeni nu ma crede in stare.Niciunul din baietii care si-au batut joc de mine.Se pare ca e timpul sa platiti,dragilor.Si ei la fel ca tine…s-au indragostit,cica…de corpul meu…

-Dar eu m-am indragostit si de tine…esti frumoasa…si la fatza si la corp si la tot…

-Serios? Ma lasi te rog…trebuie sa fac exercitii…

-Vreau sa vad si eu…

M-am pus sa fac seria de exercitii de dimineata pe care le facem si acasa.Timp de 30 de minute.Apoi trebuia neaparat sa consum lichide.Dupa gimnastica,urma ingrijirea tenului…cu diverse creme….

-Stii,sunt cam obosita…as vrea sa dorm putin,sa-mi fac siesta de dupa masa…Dar asta,dupa ce merg la plaja.Unde e Cristi?

-Garsoniera asta,eu am inchiriat-o,nu Cristi

-Nu te cred! El mi-a promis ca rezolva unde sa stau.

-Am rezolvat eu…

Am plecat la plaja.Victor vroia sa ma tina de mana,dar il respingeam…Mi-am dat jos hainele,am ramas in costum de baie,bronzata inca de acasa.

Imediat dupa asta,am vazut inca doi baieti ca vin inspre noi.Erau Delma si Cash

-Voi,tradatorilor,ce cautati aici?

-Tu esti Ioana??

Toti au ramas cu gura cascata…

-Va urma-

Un gând despre „Eu si el si tu…partea a 2

Lasă un răspuns

