Eu si el si tu…partea I

Eram in tren.Poate chiar in trenul vietii.Complet schimbata.Dragutza,zambitoare,manierata,plina de sperante si iluzii dar totusi putin sceptica.Nu stiam ce va urma,sau ce va fi.Eram totusi infloritoare.Oamenii care treceau pe langa compartiment se uitau duios la mine.Eram fericita.In sfarsit merg la mare!!! Mai era putin si ajungeam in Constanta.Ma aranjam,ca sa arat perfect.Eram imbracata intr-o fusta scurta si un tricou mulat.Parul era dat pe spate.Fatza era bine curatata,machiata.Eram frumoasa asa.Gandul imi statea doar la un baiat…Cristi….Oare ma va astepta in gara?

Iata…deja eram in Constanta.Am coborat din tren zambitoare.Eram cu ochelarii de soare.In fatza mea observ un baiat cunoscut:Victor…Imi dau jos ochelarii….

-Victor?Ai venit sa ma astepti?

-Pai da….am auzit ca vii….stii ca ti-am promis ca iti rezolv unde sa stai….

-Da….dar eu am venit la….

-La cine? La mine,nu? Frumoasa mea….

-Poftim? Nu ai mai vorbit cu mine demult….acum sunt frumoasa ta?

-Da…mereu ai fost….

-Imi pare rau….astea sunt vrajeli….eu vreau sa il vad pe Cristi

-Pe Cristi? Ce treaba ai tu cu el?

-O treaba,inca foarte mare….te rog….du-ma la el…..

-E in gara….o sa il vezi….desi nu inteleg….in loc sa te bucuri ca ma vezi….

-Si tu in loc sa plangi ca am suferit si mi-ai facut rau

-Ioana….hai sa o lasam moarta,vrei? Eram nebun atunci…dar acum nu mai sunt….

In clipa aceea l-am vazut pe Cristi….

-Cristi….tu esti??

-Da….Ioana??

Am mers la el si l-am imbratisat si l-am sarutat….

-Ce inseamna asta? zise Victor…

-Victor,ai avut sansele tale….tu o tineai intr-una sa fim amici, eu nu mai rezist asa…am plans,am suferit dar te-am uitat.Incet si sigur.

-Nu se poate….Ioana dar….

-Victor…nimic….imi pare rau….ai pierdut….desi ma doare sa iti zic…pentru ca,sincer,credeam in tine….dar e tarziu….e foarte tarziu….

-Va urma-

2 gânduri despre „Eu si el si tu…partea I

  1. e povestea tha de dragoste?eu de abia am 16 ani si am trait o poveste de dragoste …imensa…tipul era viata mea,iubirea mea..acuma numai e cu mn si iam spus ca ma voi schimba din toate punctele de vedere…acuma knd au trecut 2 luni…ii pare pt tot ce a facut…si imi zice ca mam foarte frumoasa …si ca is mai frumoasa ca oricand…oricum cuvintele astea nu ma vor face sa ma impac cu el..mi-am invatat lectia…:)nice story:*

  2. poveste de dragoste..ce frumos suna…as vrea sa mai cred in asa ceva si cateodata constientizez ca e prea devreme sa spun asta , am doar 20 de ani dar urasc tot ce inseamna pt altii frumos, dragoste fericire… as vrea cateodata sa simt ceva…dar e mult prea mult pt mine mine.
    dragoste…da…chin…autodistrugere. nimeni nu merita o lacrima.
    in momentul de fata ar trebui sa distrug tot in jurul meu ca sa pot costrui o particica din viata mea…
    complimente. esti o fata minunata si cu imaginatie super. as vrea sa reusesc sa pun si eu pe hartie ultimii mei 7 ani din viata, care intrec orice imaginatie.

Lasă un răspuns

