Ce ai facut?

Mi-ai distrus sufletul..de ce? De ce mi-ai facut asta? De ce te ascunzi de mine? Nu te inteleg…eu nu am sa te mai caut pentru ca nu are rost….nu am sa te mai gasesc niciodata…ai fost doar un vis frumos,din care m-am trezit speriata, si am realizat ca deja ai plecat.Din sufletul meu,din inima mea…nu ai plecat inca….dar vei pleca…vei iesi peste putin timp.Alcineva va fi aici,langa mine si ma va iubi.Dar nu tu.NU TU! Tu nu esti decat un vis…ti-am zis…un vis nebun…un vis prea scurt….ti-am zis….vei disparea….dar nu te mai poti intoarce….Ai dat cu piciorul….TU ai dat cu piciorul in tot.Ai stricat ceva ce putea tine o vesnicie….Foarte bine! Sa nu plangi mai tarziu….ADIO!!!!

Lasă un răspuns

