Numele tau…

Era o zi in care ea simtea ca nu mai are rabdare.Vroia sa stie ce va urma.Vor mai continua sau se vor desparti? Nici ea nu stia ce sa faca.Se hotara insa, sa lase timpul sa decida…

Curand se vor intalni….dar oare se vor mai iubi? Iubirea invinge chiar orice?

-Buna iubitule…

-Buna Cristina….

Chiar si acest salut era rece.Totul era rece cand veni vorba de ea.

-Nu demult imi spuneai…buna iubito….ce te-a facut sa te schimbi asa de mult?

-Totul…Cristina….uita-te la noi….Nu mai suntem fericiti impreuna…

-De ce spui asta?

-Pentru ca asa e. Sau tu vrei sa spui ca asta e iubire? Pleaca odata, hai inapoi…ba mai bine pleaca.Tot asa faci cu mine….Nu e asa o iubire adevarata….

-Omul spune multe la nervi,Ionut. Dar nu imi spune ca s-a terminat de tot….pentru ca nu as putea suporta….

-Nu vorbi prosti.Cum sa nu mergi mai departe? Nu are rost sa suferi si sa plangi pentru mine.Va veni alcineva mai bun….

-NU!!! Daca pleci pentru totdeauna….iti poti lua la revedere de tot….pentru ca nu voi mai fi….

-Cum adica?

-Mai bine mor decat sa traiesc fara iubire.

-Cristina,esti o fata frumoasa,o sa iti gasesti pe alcineva,vei vedea….

-Simplu de spus….dar nu e asa….fara tine,nu sunt eu…..fara tine nu pot…

O lacrima ii cadea pe fata ei trista.Nu stia nici ea de ce plange acum.De multe ori chiar ea il alunga si el venea inapoi de fiecare data.Dar acum simtea ca va fi altfel…..

-Daca te pierd de tot….viata nu mai are sens….

-Te rog nu plange…..resemneaza-te…accepta acest fapt…..iubire cu de-a sila nu se poate….

-Poftim?? Tu nu ma mai iubesti?

-Nu,Cristina….m-am indragostit de alta fata….

-Nu se poate!!! Nuuuuuu………….

Cand se trezi Cristina era in patul de spital…..Nu mai stia cine e….

-Nu va suparati,vreau sa stiu ce caut aici….

-Stati linistita,nu e nimic grav.Ati fost operata la coloana.

-Eram singura?

-Nu….aici sunt parintii tai….

-Nu mai stiu ce caut aici,mama….

-Acum esti bine, draga mea…

-Dar baiatul?

-Care baiat?

-Nu aveam pe nimeni cand am venit aici?

-Nu….

Dupa o saptamana de recuperare….fata a plecat din spital.Pe strada insa,a vazut un chip familiar….

-Esti tu….esti chiar tu….

Baiatul ii zambi….

-Pot sa te ajut cu ceva?

-Da….am nevoie de dragoste.Poti sa ma ajuti cu asta?

-Sigur ca da….

-Promiti?

-Promit!

-Iar eu iti promit ca te voi iubi pentru totdeauna!!!

Un gând despre „Numele tau…

  1. Povestea ta este foarte asemanatoare cu a mea…doar k akum sint la faza in care vreau si imi cer moartea.Il iubesc enorm,dar el nu ma mai iubeste…ce sa fac?

Lasă un răspuns

