Te iubesc

Eu sunt aici,iubirea mea! Tu unde esti? Spre ce meleaguri poposesti? Cand eu te caut,atat de ranita,atat de trista…am nevoie de mangaierile tale…vreau sa vii aici si sa-mi soptesti ca sunt viata ta…vreau sa stiu ca pentru mine ai face tot,pentru mine ai trece prin apa si foc…Dar iar ma amagesc! Poate vei veni, dar nu va fi cum imi imaginez…nu ma vei iubi..Doamne…nu lasa sa se intample asta.Cad in genunchi acum,pentru ca stiu ca fara tine nu as mai vrea sa traiesc.Tu esti ratiunea mea.Esti prima mea iubire! Si sper ca si ultima….pentru ca nu stii….dar vreau sa imi impart viata cu tine.Vreau sa intru in viata ta.Sa fiu eu insusi viata ta.Sa traiesti pentru mine asa cum si eu traiesc pentru tine.As vrea ca aceasta iubire sa nu moara niciodata! Sa fie pentru eternitate….asta vreau,dragul meu..si sper ca vrei si tu….caci acum ma chinuiesc,ma chinuiesc si tu nu vezi…ca mor de dragul tau,iubire.Cand ma suni sau imi faci apel….Doamne, imi tremura mainile si imi tresare inima.Ai mai avut o asemenea iubire? Ai mai plans asa pentru cineva? Pentru ca eu plang pentru tine si ma rog la Dumnezeu,sa iti fie bine….oriunde ai fi.Te voi astepta mereu,mereu….am sa fiu aici,doar pentru tine.Pentru ca…TE IUBESC!

Lasă un răspuns

