Daca esti tu…

Versuri scrise pentru iubirea mea,Victor!!

Te-am gasit in visele mele
Erai acolo,asteptai sa ma atingi
Imi spuneai vorbe…
Dorinte ascunde,soapte de vis
Eram acolo….
Cu tine in ganduri si in simtiri
Asteptam iubirea sa vina
Sa vina sa imi spuna…
Bine ai venit….

Doar iubirea ta ma mai salveaza acum
Si visul din care mi-e greu sa ma trezesc
Daca esti tu, simt ca traiesc
Daca esti tu….

Simt iar inima ta aici
Bate la fel ca si a mea…
Suntem aici….
Amandoi impreuna
Invingem furtuna grea
Sa nu mai pleci…
Vreau sa-mi promiti ca vei mai sta
In sufletul meu pentru totdeauna
Alta iubire n-as mai vrea…

Lasă un răspuns

