Siento que te conosco

Siento que te conozco hace tiempo,
de otro milenio, de otro cielo.
Dime si me recuerdas aun,
solo con tocar tus manos
puedo revelarte mi alma.
Dime si reconoces mi voz…

Ye, yeh, yeh, eh…

Siento que me desnudas la mente,
cuando me besas en la frente.
Dime si traigo marcas de ayer.
Solo con tocar tus manos
puedo revelarte mi alma.
Dime si reconoces mi voz…

Ye, yeh, yeh, eh…(bis)

Siento que te conozco,
y siento que me recuerdas,
dime si reconoces mi voz.

Ye, yeh, yeh, eh…

Siento que te conozco,
siento que me recuerdas
Dime si reconoces mi voz……

4 gânduri despre „Siento que te conosco

  1. am simtit ca o cunosc, ca o vreau alaturi de mine pt toata viata insa destinul nu a fost de partea mea si nu a vrut sa ma lase alaturi de ea si a facut in asa fel incat ea sa ma tradeze, sa imi calce sufletul in picioare, sa imi sfasie inima, sa faca din mine un robot care traieste doar cu apa si mancare, fara iubire, fara sa se bucure cu adevarat de viata, de ceea ce e mai frumos, IUBIREA.

    Nu mai stiu ce inseamna sa am pe cineva alaturi. Nu mai stiu cum e sa iti imparti bucatica de paine cu cineva, sa traiesti pt cineva….

    Acum traiesc alimentat cu amintiri…

  2. stiu cum e…si eu l-am iubit , iar el mi-a luat sufletul si mi-a intors spatele pentru totdeauna cand aveam nevoie de el cel mai mult.cand credeam ca nimic nu ne poate desparti.e atat de greu sa pierzi totul , pentru ca el a fost totul pentru mine… se spune ca in viata avem parte o singura data de marea iubire… eu am avut parte de ea si a fost atat de frumos atat cat a durat. pot numai sa multumesc sortii ca am avut parte de dragoste si de fericire , chiar si pentru un timp limitat…

Lasă un răspuns

