Aventurile Iubirii…Episodul 1

Ea eraEa dragutza,plina de viata,iubitoare.El era glumetz,plin de farmec,neincrezator. Se cautau unul pe altu dar nu stiau unde se vor gasi…

Ea: „Atunci cand te voi gasi,va fi cea mai frumoasa zi din viata mea.Te vreau in viata mea,ingerasul meu.Vino….noaptea trece greu fara tine….Unde esti? Oare unde esti?”

El: „Dragostea adevarata o voi intalni abia mai tarziu.Acum ma pot distra si eu putin.Sunt inca tanar…totusi o astept…cu bratele deschise…si cu inima duioasa…am nevoie de ea, sa vina sa imi spuna ca ma iubeste….am sa ma rog pentru ea….

Ei au plecat in cautarea acelei iubiri….fara sa stie ca va veni curand si vor avea de suferit foarte mult…..

El era plecat la munca in Portugalia,cand intr-o zi de duminica a mers la un club de internet si a intrat pe mess….acolo il astepta un add….era o fata….

Au schimbat cateva vorbe,el i-a cerut poze…si i-a zis in gluma: vin la Oradea de Craciun…ma primesti?

Inima fetei, a inceput sa bata cu putere.Era oare adevarat? Daca glumeste? Doamne,chiar il vreau pe acest baiat….Ajuta-ma….

Fata a spus: hai la Oradea…eu te primesc…

Dupa cateva clipe de conversatii,el i-a cerut numarul de telefon….ea ii l-a dat….si de aici a inceput nebunia…

Era doar 16 septembrie…..

s4028180aa.jpg

2 gânduri despre „Aventurile Iubirii…Episodul 1

Lasă un răspuns

